Tripletex integrasjon2023-06-22T14:40:19+01:00

Nettbutikk med Tripletex

Produkter og kunder synkroniseres, ordre blir overført til Tripletex.
Slipp manuelle oppgaver.
Med KomplettNettbutik + Tripletex har du kontroll på lager og regnskap.
Lage nettbutikk

Her ser du hvordan integrasjonen fungerer

Tripletex ordre-, produkt- og lagersynk + Fakturaløsning

Slik fungerer det

Den som drifter nettbutikken har valgt en eller flere ordrestatuser som skal utløse overføring til Tripletex. Når ordren får denne statusen overføres ordren til Tripletex. Integrasjonen vil da sjekke om kunden eksisterer fra før av, og i så fall knytte opp ordren mot riktig kunde. Hvis ikke vil en ny kunde opprettes.

Dersom produktene i ordren eksisterer i Tripletex, så vil ordrelinjene knyttes opp mot produktet i Tripletex, slik at lageret trekkes. Deretter opprettes en faktura (dersom eier av nettbutikken ønsker dette) fra ordren.

Dersom kunden har valgt en av Tripletex fakturerings-variantene epost/post/EHF/Vipps/e-faktura så vil faktura automatisk sendes ut på denne måten.

Dersom kunden har betalt med f.eks. kort i nettbutikken så vil fakturaens betaling knyttes opp mot riktig regnskapskonto i Tripletex, slik at faktura fungerer som kvittering for kunde og bilag for nettbutikken.

Priser for integrasjonen

Prisen på integrasjonen varierer etter hvor mye funksjon du ønsker.

alle priser er oppgitt eks.mva. mnd.

BASIS
Tripletex ordresynk

Tripletex ordresynk

Kr 199.- pr.mnd
Oppstartskosnad: 1999.-

Dine nettbutikkordre overføres til Tripletex hvor det opprettes en betalt faktura. Alle ordrelinjer kommer med navn og beskrivelse. Rabatter, frakt og mva. kommer selvfølgelig også med, samt kundens informasjon.

Kunder søkes opp i Tripletex og knyttes opp om de eksisterer, eller opprettes om de ikke er der fra før.

Velg Integrasjon Standard dersom du i tillegg ønsker Produkt og lager-synk. Velg Pluss dersom du i tillegg ønsker å benytte Tripletex som betalingsløsning i nettbutikken

Mer info

STANDARD
Tripletex ordre-, produkt- og lagersynkk

Tripletex ordre-, produkt- og lagersynk

Kr 299.- pr.mnd
Oppstartskosnad: 2999.-

Dine nettbutikkordre overføres til Tripletex hvor det opprettes en betalt faktura. Alle ordrelinjer kommer knyttet matchet (på produktnummer) opp mot riktig produkt. Rabatter, frakt og mva. kommer selvfølgelig også med, samt kundens informasjon.

Denne integrasjonen vil i tillegg gi deg mulighet til to-veis synkronisering av produkter og lager mellom Tripletex og nettbutikken.

Integrasjonen er kompatibel med Tripletex Logistikk!

Velg KomplettNettbutikk Integrasjon Pluss dersom du i tillegg ønsker å benytte Tripletex som betalingsløsning i nettbutikken.

Mer info

PLUSS
Tripletex ordre-, produkt- og lagersynk + Fakturaløsning

Tripletex ordre-, produkt- og lagersynk + Fakturaløsning

Kr 499.- pr.mnd
Oppstartskosnad: 4999.-

I tillegg til å overføre dine forhåndsbetalte nettbutikk-ordre (Visa/Mastercard, Vipps osv), så kan du med denne integrasjonen tilby Tripletex faktura som betalingsløsning i nettbutikken! Det betyr at du har en fakturerings-løsning i nettbutikken uten transaksjonskostnader.

Perfekt for B2B!

Alle Tripletex sendingmetoder støttes: EHF, e-faktura, Vipps-faktura, e-postfaktura og brevpost.

Ved forhåndsbetaling i nettbutikken (Visa/MasterCard osv) vil dine nettbutikkordre overføres til Tripletex hvor det opprettes en betalt faktura.

Alle ordrelinjer kommer knyttet matchet (på produktnummer) opp mot riktig produkt.

Rabatter, frakt og mva. kommer selvfølgelig også med, samt kundens informasjon.

Denne integrasjonen vil i tillegg gi deg mulighet til to-veis synkronisering av produkter og lager mellom Tripletex og nettbutikken. Integrasjonen er kompatibel med Tripletex Logistikk Pluss.

Mer info